2016-06-07

Sponsoring sportowy Solid Logistics doceniony przez Magazyn Forbes

Dzięki wieloletniemu zaangażowaniu w rozwój sportów amatorskich (rowery, biegi, triathlon), Solid Logistics stał się bohaterem artykułu "Sponsorzy doceniają amatorów", który ukazał się w czerwcowym numerze magazynu Forbes.

"Udział w dużych wydarzeniach sportowych dla amatorów staje się dobrą inwestycją długoterminową. Nikt zwycięstwem w rankingach światowych nas co prawda nie zaskoczy, ale tu nie o to chodzi. Przy okazji takich wydarzeń realizujemy zarówno swoje cele marketingowe jak i społeczne. Satysfakcjonuje nas fakt, że wspieramy sport masowy - mówi Bolesław Chełkowski, Członek Zarządu firmy Solid Logistics, sponsora głównego cyklu Bike Challenge."

"Sponsoring sportu zawodowego to coś zupełnie innego od sponsoringu masowych imprez sportowych dla amatorów. Tutaj atmosferę i emocje budują sami uczestnicy. Oni żyją tym wydarzeniem na wiele tygodni wcześniej, przygotowują się kondycyjnie, wymieniają doświadczenia. 
A później w dniu zawodów celebrują to rowerowe święto. Niezależnie od czasu uzyskanego na mecie –  mówi Marek Tarnowski, Prezes firmy Solid Logistics, której pracownicy tradycyjnie już pojawią się na starcie zawodów serii Bike Challenge."

"Nie można myśleć o dużej imprezie sportowej bez zaangażowania sponsorów. Jest to jeszcze trudniejsze, jeśli mówimy o imprezie nowej, nieznanej na rynku. W takiej sytuacji byliśmy 2 lata temu, kiedy organizowaliśmy pierwszą edycję Bike Challaenge. Ale już wtedy takie firmy jak Solid Logistics czuły potencjał, który kryje się w sporcie amatorskim i zdecydowały się nam pomóc. Dzisiaj to kilka tysięcy zawodników na starcie i ogromne, pozytywne emocje na mecie. Emocje zawodników, ale mam nadzieję, że także naszych sponsorów – wyjaśnia Mateusz Klawiter, współorganizator imprezy."

Pełen tekst